Pracujesz w obiekcie noclegowym lub chcesz taką pracę podjąć? Coraz więcej obiektów hotelarskich jest otwieranych… Zapisz się na szkolenie! Najbliższy termin w październiku /listopadzie 2021 roku.
W programie m.in.:
- rola i znaczenie recepcji w obiekcie,
- standardy i wzorce zachowań pracownika recepcji,
- charakterystyka profili psychologicznych gości i klientów,
- profesjonalna obsługa klienta (bezpośrednia, telefoniczna, mailowa),
- kontakty interpersonalne; wpływać a manipulować,
- międzynarodowy savoir-vivre,
- zarządzanie zespołem,
- reklamacje, interwencje,
- etyka pracownika recepcji,
- stres i asertywność.
CERTYFIKAT ukończenia potwierdzający kompetencje na druku Ministerstwa Edukacji Narodowej. Zapisz się rezerwując miejsce jeszcze dziś!
Kurs odbywa się po zebraniu wymaganej minimalnej liczby uczestników. W przypadku utrzymania stanu epidemii zajęcia kursu zostaną przeprowadzona w trybie zdalnym on-line.
W odpowiedzi na pandemię koronawirusa Covid-19 wprowadziliśmy szereg działań mających na celu zapewnienie bezpieczeństwa naszym klientom oraz pracownikom. Zachowujemy najwyższe standardy dotyczące higieny i utrzymania czystości, śledzimy najnowsze zalecenia WHO oraz Głównego Inspektora Sanitarnego.
Nasi trenerzy są już w pełni zaszczepieni. Wszystkie nasze szkolenia odbywają się w małych grupach, co zapewnia przeprowadzenie ich w bezpieczny sposób.
Zapewniamy środki do dezynfekcji rąk. Śledzimy na bieżąco najnowsze zalecenia , a także stale udoskonalamy nasze procedury dotyczące higieny pracy, ochrony zdrowia oraz bezpieczeństwa.
- Wykłady 0
- Quizy 0
- Trwanie 2 dni
- Poziom umiejętności Wszystkie poziomy
- Język Język polski
- Studenci 28
- Oceny Tak