Pracujesz w obiekcie noclegowym lub chcesz taką pracę podjąć? Zapisz się na szkolenie on-line!
W programie m.in.:
- rola i znaczenie recepcji w obiekcie,
- standardy i wzorce zachowań pracownika recepcji,
- charakterystyka profili psychologicznych gości i klientów,
- profesjonalna obsługa klienta (bezpośrednia, telefoniczna, mailowa),
- kontakty interpersonalne; wpływać a manipulować,
- międzynarodowy savoir-vivre,
- zarządzanie zespołem,
- reklamacje, interwencje,
- etyka pracownika recepcji,
- stres i asertywność.
CERTYFIKAT ukończenia potwierdzający kompetencje na druku Ministerstwa Edukacji Narodowej. Zapisz się rezerwując miejsce jeszcze dziś!
Kurs odbywa się indywidualnie lub po zebraniu wymaganej minimalnej liczby uczestników.
Wszystkie nasze szkolenia odbywają się w małych grupach, co zapewnia przeprowadzenie ich w bezpieczny i komfortowy sposób.
Funkcje kursu
- Wykłady 0
- Quizy 0
- Trwanie 4 dni
- Poziom umiejętności Wszystkie poziomy
- Język Język polski
- Studenci 28
- Oceny Tak