Najbliższa edycja już 4 – 18. marca 2025 r.
Część teoretyczna kursu zostanie przeprowadzona w trybie on-line.
W programie m.in.:
- elementy prawa administracyjnego,
- tworzenie dokumentów, obieg i zarządzanie dokumentami w firmie,
- rodzaje umów, przechowywanie akt i klasyfikacja archiwalna,
- profesjonalna korespondencja służbowa,
- obsługa urządzeń biurowych,
- kontakty interpersonalne, rozmowa kwalifikacyjna,
- zasady międzynarodowego savoir-vivre w biznesie,
- obsługa klienta, komunikacja z klientem, asertywność.
Tryb zajęć: hybrydowy
Koszt 590 zł. Przy rejestracji sprawdź promocje!
CERTYFIKAT ukończenia szkolenia potwierdzający kompetencje otrzymasz na oficjalnym druku Ministerstwa Edukacji Narodowej.
Możliwość uzyskania dodatkowego dyplomu Profesjonalnej asystentki / sekretarki z aż 50% zniżką.
Zapisz się on-line rezerwując miejsce jeszcze dziś lub zapraszamy do naszego biura!
Wszelkie prawa zastrzeżone. Oferta szkolenia oraz program są objęte prawami autorskimi. Zakaz kopiowania i powielania treści bez zgody autorów ©
Funkcje kursu
- Wykład 0
- Kartkówka 0
- Trwanie 18 godzin
- Poziom umiejętności Wszystkie poziomy
- Język Język polski
- Studenci 102
- Oceny Tak