Najbliższa edycja już od 27. lutego 2023 r. W przypadku utrzymania stanu zagrożenia epidemicznego część teoretyczna kursu zostanie przeprowadzona w trybie on-line.
W programie m.in.:
- elementy prawa administracyjnego,
- tworzenie dokumentów, obieg i zarządzanie dokumentami w firmie,
- rodzaje umów, przechowywanie akt i klasyfikacja archiwalna,
- profesjonalna korespondencja służbowa,
- obsługa urządzeń biurowych,
- kontakty interpersonalne, rozmowa kwalifikacyjna,
- zasady międzynarodowego savoir-vivre w biznesie,
- obsługa klienta, komunikacja z klientem, asertywność.
Tryb zajęć: hybrydowy
Koszt 550 zł. Przy rejestracji sprawdź promocje!
CERTYFIKAT ukończenia potwierdzający kompetencje na druku Ministerstwa Edukacji Narodowej.
Zapisz się on-line rezerwując miejsce jeszcze dziś lub zapraszamy do naszego biura!
Możliwość uzyskania dodatkowego dyplomu Profesjonalnej asystentki / sekretarki z 50% zniżką.
Wszelkie prawa zastrzeżone. Oferta szkolenia oraz program są objęte prawami autorskimi. Zakaz kopiowania i powielania treści bez zgody autorów ©
W odpowiedzi na pandemię koronawirusa Covid-19 wprowadziliśmy szereg działań mających na celu zapewnienie bezpieczeństwa naszym klientom oraz pracownikom. Zachowujemy najwyższe standardy dotyczące higieny i utrzymania czystości. Zapewniamy środki do dezynfekcji rąk.
Wszystkie nasze szkolenia odbywają się w małych grupach, co zapewnia przeprowadzenie ich w sposób całkowicie bezpieczny i komfortowy.
Funkcje kursu
- Wykłady 0
- Quizy 0
- Trwanie 20 godzin
- Poziom umiejętności Wszystkie poziomy
- Język Język polski
- Studenci 94
- Oceny Tak