Termin najbliższej edycji hybrydowej już od 5 do 16. maja 2025 roku. Zarezerwuj miejsce!
Część teoretyczna kursu jest przeprowadzona w trybie on-line.
W programie:
- Zadania, zakres obowiązków, wymagania wobec sekretarki/asystentki,
- Tworzenie dokumentów, obieg i zarządzanie dokumentami w firmie,
- Profesjonalna korespondencja służbowa,
- Kontakty interpersonalne, współpraca z przełożonym,
- Etykieta w biurze, zasady savoir-vivre w biznesie,
- Obsługa klienta, komunikacja z klientem,
- Obsługa urządzeń biurowych,
- Zarządzanie stresem i asertywność,
- Rodzaje umów, przechowywanie akt i klasyfikacja archiwalna,
- Aktywne poszukiwanie pracy, rozmowa kwalifikacyjna.
CERTYFIKAT ukończenia potwierdzający kompetencje na druku Ministerstwa Edukacji Narodowej!
Cena: 590 zł. Sprawdź promocje klikając wyżej WIĘCEJ INFORMACJI!
Możliwość uzyskania dodatkowego certyfikatu Pracownik administracyjno - biurowy ze zniżką 50% - dopłata tylko 295 zł. (koszt samodzielnego kursu tego typu: 590 zł.).
Zajęcia zdalne oraz konsultacje w sali szkoleniowej w Oświęcimiu przy Rynku Głównym 15 /IIp. Zapisz się rezerwując miejsce on-line jeszcze dziś lub zapraszamy do naszego biura.
Wszelkie prawa zastrzeżone. Oferta szkolenia oraz program są objęte prawami autorskimi. Zakaz kopiowania i powielania treści bez zgody autorów ©
Funkcje kursu
- Wykład 0
- Kartkówka 0
- Trwanie 16 godzin
- Poziom umiejętności Wszystkie poziomy
- Język Język polski
- Studenci 45
- Oceny Tak