Termin najbliższej edycji hybrydowej już od 27. lutego 2022 roku. Zarezerwuj miejsce!
W stanie epidemii część teoretyczna kursu jest przeprowadzona w trybie on-line.
W programie:
- Zadania, zakres obowiązków, wymagania wobec sekretarki/asystentki,
- Tworzenie dokumentów, obieg i zarządzanie dokumentami w firmie
- Profesjonalna korespondencja służbowa,
- Kontakty interpersonalne, współpraca z przełożonym,
- Etykieta w biurze, zasady savoir-vivre w biznesie,
- Obsługa klienta, komunikacja z klientem,
- Obsługa urządzeń biurowych,
- Zarządzanie stresem i asertywność,
- Rodzaje umów, przechowywanie akt i klasyfikacja archiwalna,
- Aktywne poszukiwanie pracy, rozmowa kwalifikacyjna.
CERTYFIKAT ukończenia potwierdzający kompetencje na druku Ministerstwa Edukacji Narodowej!
Możliwość uzyskania dodatkowego certyfikatu Pracownik administracyjno – biurowy – dopłata tylko 290 zł. (koszt samodzielnego kursu tego typu: 550 zł.).
Zajęcia zdalne oraz konsultacje w sali szkoleniowej w Oświęcimiu przy Rynku Głównym 15 /IIp.
Zapisz się rezerwując miejsce on-line jeszcze dziś lub zapraszamy do naszego biura.
Wszelkie prawa zastrzeżone. Oferta szkolenia oraz program są objęte prawami autorskimi. Zakaz kopiowania i powielania treści bez zgody autorów ©
W odpowiedzi na pandemię koronawirusa Covid-19 wprowadziliśmy szereg działań mających na celu zapewnienie bezpieczeństwa naszym klientom oraz pracownikom. Zachowujemy najwyższe standardy dotyczące higieny i utrzymania czystości, zapewniamy środki do dezynfekcji rąk.
Nasi trenerzy są w pełni zaszczepieni a wszystkie nasze szkolenia odbywają się w małych grupach, co zapewnia przeprowadzenie ich w sposób całkowicie bezpieczny i komformtowy.
Funkcje kursu
- Wykłady 0
- Quizy 0
- Trwanie 18 godzin
- Poziom umiejętności Wszystkie poziomy
- Język Język polski
- Studenci 44
- Oceny Tak