"Dobrze zrobione jest lepsze niż dobrze
powiedziane."
Benjamin Franklin

Szkolenia Pracownik recepcji hotelowej

Pracownik recepcji hotelowej

Pracownik recepcji hotelowej - obsługa gości

Pracujesz w obiekcie noclegowym lub chcesz taką pracę podjęć?

Coraz więcej obiektów hotelarskich otwieranych w najbliższych latach...

Zapisz się na szkolenie!

W programie m.in.:

- rola i znaczenie recepcji w obiekcie,

- standardy i wzorce zachowań pracownika recepcji,

- charakterystyka profili psychologicznych gości i klientów,

- profesjonalna obsługa klienta (bezpośrednia, telefoniczna, mailowa),

- kontakty interpersonalne; wpływać a manipulować,

- międzynarodowy savoir-vivre,

- zarządzanie zespołem,

- reklamacje, interwencje,

- etyka pracownika recepcji,

- stres i asertywność

  • Koszt kursu: 350 zł.  Zniżka dla studentów: 10%  (kierunków turystyczno-hotelarskich - 15%!)
  •  

    CERTYFIKAT ukończenia potwierdzający kompetencje na druku Ministerstwa Edukacji Narodowej! 

    Zapisz się rezerwując miejsce jeszcze dziś! Pobierz i wyślij DRUK ZGŁOSZENIA 

     

     

     

     

    Kurs odbywa się po zebraniu wymaganej minimalnej liczby uczestników.




    Kurs Pracownik recepcji hotelowej -
    obsługa techniczna

    •  
      • Tryb zajęć: weekend – na zlecenie 

    W programie m.in.:

    - rola i znaczenie recepcji w obiekcie,

    - prezentacja i obsługa systemów rezerwacyjnych,

    - obsługa urządzeń biurowych,

    - obsługa terminali kart płatniczych, obsługa kasy fiskalnej,

    - reklamacje, interwencje, komunikacja telefoniczna,

    - etyka pracownika recepcji.