Pracownik recepcji hotelowej – obsługa gości

Pracujesz w obiekcie noclegowym lub chcesz taką pracę podjąć? Coraz więcej obiektów hotelarskich jest otwieranych… Zapisz się na szkolenie! Najbliższy termin w marcu 2021 roku.
W programie m.in.:
- rola i znaczenie recepcji w obiekcie,
- standardy i wzorce zachowań pracownika recepcji,
- charakterystyka profili psychologicznych gości i klientów,
- profesjonalna obsługa klienta (bezpośrednia, telefoniczna, mailowa),
- kontakty interpersonalne; wpływać a manipulować,
- międzynarodowy savoir-vivre,
- zarządzanie zespołem,
- reklamacje, interwencje,
- etyka pracownika recepcji,
- stres i asertywność.
CERTYFIKAT ukończenia potwierdzający kompetencje na druku Ministerstwa Edukacji Narodowej. Zapisz się rezerwując miejsce jeszcze dziś!
Kurs odbywa się po zebraniu wymaganej minimalnej liczby uczestników. W przypadku utrzymania stanu epidemii zajęcia kursu zostaną przeprowadzona w trybie zdalnym on-line.
W odpowiedzi na pandemię koronawirusa Covid-19 wprowadziliśmy szereg działań mających na celu zapewnienie bezpieczeństwa naszym klientom oraz pracownikom. Zachowujemy najwyższe standardy dotyczące higieny i utrzymania czystości, śledzimy najnowsze zalecenia WHO oraz Głównego Inspektora Sanitarnego.
Wszystkie nasze szkolenia odbywają się w małych grupach, co zapewnia przeprowadzenie ich w sposób całkowicie bezpieczny.
Wszystkie pomieszczenia są na bieżąco dezynfekowane środkami klasy medycznej (tj. sale szkoleniowe, toaleta, korytarz, powierzchnie dotykowe jak klamki, włączniki, krzesła itp.). Zapewniamy środki do dezynfekcji rąk. Śledzimy na bieżąco najnowsze zalecenia , a także stale udoskonalamy nasze procedury dotyczące higieny pracy, ochrony zdrowia oraz bezpieczeństwa.
Funkcje kursu
- Wykłady 0
- Quizy 0
- Poziom umiejętności Wszystkie poziomy
- Język Język polski
- Studenci 28
- Oceny Tak